tysdag, oktober 19, 2004

Goe gang

Det var tirsdag i dag, og me byrjar å sjå lyst på ting. Montøren frå DeLaval er på plass igjen, og lovar oss gull og mange tre innan ei veka. Han gav oss ein prøve på herlegdomen då me for fyrste gong fekk oppleva straumen fara gjennom roboten. Gysla fint.

Me er tilbake til å mjølka på berre ei side, men reknar med at det går fort over. Sørsida er truleg klar før helga, håpar eg. Kyrne står ofte litt tett, difor vert mjølkinga prega av mykje "mellom beina tørk" og ikkje "sidetørk" som er vanleg. Påsetjinga av mjølkeorgan har òg ein hang til å verta litt keitete. I dag tidleg var eg så keitete at eg fekk ei ku til å sparka meg i underleppa med hasen. Det var kunstnerisk.

Me har enno ikkje motteke noko svar frå dykk lesarar på Dagens spørsmål frå sist veke. Kanskje var det for vanskeleg. Kva som var svaret må eg spørja Knut om, så det kjem me tilbake til. Men me gjev oss ikkje.

Dagens spørsmål: Kor mange kyr mjølkar me kvar morgon?

De må ikkje la dykk lura av den snedige spørjeforma, men send svar inn på sms til tlf:91108775
Me er svært takksame for svar, og den som er nærast rett antal, vil få rosande omtale og 1 liter mjølk sendt i posten. For ordens skuld kan leggjast til ho er ikkje pasteurisert eller homogenisert, og difor flyt fettet på toppen. No for tida er det 7 % fett. Gul og god. Kjem det ingen svar, vil me leggja ut ein oppdikta mannleg person som vinnar. Lukke til.

Dagens ku: 321 Gerny
Fordi: Ville/klart ikkje rygga då eg baud henne det. Ho hadde kjørt seg inn i ein trong korridor, og eg ville ikkje sleppa henne fram. Prøvde med alt frå koseleg drøs til lett tortur, men eg gav opp etter 10 minutter. Eg kjende på litt lett irritasjon, og frykta eg kunne koma til å behandla Gerny med mindre respekt enn ho fortener.