onsdag, september 22, 2004

Kveldspost

Javel! Dagen i dag starta roleg. Trudde dagens ku kom til å verta 357. Ho klarte å snika seg under ein kjetting, men det klarer eg òg, så det var godt det tok seg opp på kveldsstedla. Alt gjekk roleg for seg - ei god stund. Morroa kom for alvor då me hadde sleppt dei ut. Eg var allereie litt stressa etter å ha skrike ei stund for å få kyrne ut. Og då eg trudde alt var over, såg far at kyrne ikkje var der dei skulle. Ei grind stod oppe og kyrne var på same beite som i går kveld. Jaja. Me hadde problem med å uttrykka oss klart nok overfor kyrne. Dei "forstod" ikkje kvar dei skulle, slik at det vart ein del hoiing, og veifting med armar. Til slutt var det nok for far. Han vart ivrig, og det vart ganske løye for meg. Me fekk ut ein del aggresjon og alle kyrne.

Dagens ku: 334 - Haldis
Fordi: Klarte å sparka meg i hovudet då eg skulle vaska juret. Hovudet fòr vidare til innreiinga. Eg grein ikkje, om nokon trudde det. Eg sa berre: "aiai, for ei dritku." Til Haldis sitt forsvar skal det seiast at eg har ein relativt låg dykkande stil. Er ikkje van med spark og slikt, og det er godt å sjå spenane ein turkar på.